3 Şubat 2013 Pazar

KİMSEYE MASTÜRBASYON MALZEMESİ DEĞİLDİR PAYLAŞIMLARIM TENLER DÜNYASINDA KAYBOLUŞUMUN HİKAYESİDİR AMA YİNEDE SEÇİM SİZİN

 
Günahmı çıkartmak amacım yada ruhumu arındırabilmek mi bilemiyorum. Neden bu belkide sadece bana kalması gerekli şeyleri paylaşma isteği onuda bilmem ama herneyse bunu yapmak istiyorum... Evlenmeden önceki son aylarımdan başlamalıyım sanırım... Beni deliler gibi seven bir kız ve ben ve birlikte geçen yıllar.... Birine çok değer verdiğini gösterirsen baştan kaybedersin derler ya  oda baştan kaybetmişti sanırım... Yıllardır birlikteydik Papatyamla ve nasıl oldu anlamadım evlendim... Ama değerini kaybettikten uzun bir süre sonra anladığım Papatyamla değil hemen herşeyiyle bana zıt ama beni buna rağmen kendine çeken başka biriyle,  henüz 5 ay olmuşken tanışalı, nedeni yok yaptım oldu... Papatya aradı beni neden dedi; Sustum oda sustu... Ve hayata devam... Bir süre sonrada dünya tatlısı çocuğumuz oldu vs... hayat mücadelesi... kavgalar... kavga sonrası doyumsuz sert sevişmeler.... tekrarlar... tekrarlar... tekrarlar... kavgalar ve ardından eskileri aratan tatsız sevişmeler... kavgalar ve uzun sessizlikler... ve sonra uzun sessizlikler ve maddi manevi herşey yolunda gibi giderken bir baktımki aslında dibe vurmuşum... Nasılmı anladım başka birine Aşık oldum ve oda evliydi... Ama roller değişmişti çok seven ben ve O... Ve Can Babayı bir kez daha öpmek istedim gözlerinden; BAĞLANMAYACAKSIN şiiri eşliğinde...Ve herşey burda başladı....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder